Miért nem lehet utánvéttel fizetni?
Mivel a termékek egyedileg, rendelésre készülnek, névre szólóan, ezért a termékeket csak a vételár beérkezése után kezdjük elkészíteni, ha utánvéttel valaki nem veszi át, akkor a névre szóló / dátumozott termékekkel nem tudunk mit kezdeni.
Ha bizalmatlan vagy, javasoljuk a bankkártyás fizetést. Ha nem kapod meg a rendelésed, a Barion visszatéríti az összeget.
Mennyi idő alatt készül(nek) el a megrendelt termék(ek)?
Maximum 7 munkanap alatt, de az aktuális rendelésszámtól függően akár hamarabb is.
A virágboxok élő- vagy művirággal készülnek?
A virágboxok minden esetben prémium selyemvirágból készülnek.
Ha egyedi igényem van, hogyan tudom jelezni, hol tudok kérdezni?
A Kapcsolat menüpontban tudsz üzenetet írni, vagy telefonon tudsz érdeklődni: +36204721713
Sürgősen szükségem lenne a termékekre, van SOS elkészítés?
Igen, ekkor a sürgősségi rendelést előrébb hozzuk a készítési sorrendben, így maximum 3 munkanap alatt elkészül(nek) a termék(ek).
Mekkora a felára az SOS elkészítésnek?
Termékenként változó, az adott termék oldalán lehet megtekinteni.
Mi történik, ha sérülten érkezik meg a termék?
Mindenképpen a lehető leghamarabb kérjük jelezd felénk, a kézbesítéstől számított 72 órán belül tudjuk elfogadni az ilyen irányú panaszokat. Természetesen ha jogos a panasz, akkor a sérült terméket újra elkészítjük és újra elküldjük.
Mi történik, ha a termék hibásan (pl. rossz névvel vagy dátummal) érkezik?
Mi is emberek vagyunk, így természetesen hibázhatunk is :) Ha ez történt, kérjük haladéktalanul jelezd felénk és mi a lehető leghamarabb újra - már hibátlanul - elkészítjük a rendelésed :)
Miért péksüteményes kartonban vagy vegyes csomagolóanyaggal érkezett meg a csomagom, miért nincs rendes saját logós csomagolóanyagotok?
Mert a legnagyobb mértékben újrahasznosított csomagolóanyaggal dolgozunk, melyeket helyi vállalkozásoktól gyűjtünk be minden héten, hogy ezzel is csökkentsük az ökológiai lábnyomunkat :)